مدیرعامل ملوان بندرانزلی گفت: همانطور که چند روز پیش اعلام کردم و حرفم هم درست بود، علی کفاشیان قصد کناره گیری از فدراسیون فوتبال را دارد عزیز خادم و فریده شجاعی موضوع استعفای کفاشیان را تأیید کردند.

صادق درودگر مدیرعامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال باید از علی کفاشیان رئیس تر و باکارآمدتر بیاورند. محمد دادکان بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال است.
وی در ادامه بیان داشت: با توجه به بازیهای مهمی که تیم ملی مقابل تیم های قطر و لبنان در جام جهانی دارد مجمع فدراسیون فوتبال باید زودتر تشکیل شود و رئیس فدراسیون فوتبال را انتخاب کنند.

وی درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: تیم ما روی نقاط ضعف پرسپولیس در تمرینات کار کرد و آماده بازی با پرسپولیس است ملوان همیشه در بازیهای جام حذفی مدعی قهرمانی بوده و الآن هم می خواهیم با برد مقابل پرسپولیس به مراحل بالاتر صعود کنیم.

درودگر در ادامه بیان داشت: تیم پرسپولیس با اینکه هنوز سرمربی ندارد اما تیم خطرناکی است و بازیکنان ما نباید آنها را دست کم بگیرند آنها با حمایت تماشاگرانشان می توانند برای هر تیمی دردسرساز شوند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم های بحران زده مثل پرسپولیس قدرتمندتر و با تمام وجود بازی می کنند و ما کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

درودگر در خصوص بازیکنان جذب شده فصل نقل و انتقالات گفت: جایگاه چهارمی ما در لیگ برتر نشان می دهد که کیفیت فنی بازیکنان ما بالاست و احتیاجی به جابه جایی بازیکن با تیم های لیگ برتر نداریم.
وی در خصوص جذب ایگورگاسترو مهاجم پرتغالی گفت: متأسفانه موقعی که ما در حال مذاکره با این بازیکن بودیم برخی از تیم ها هم به کاسترو پیشنهاد نجومی دادند و مذاکره ما با این بازیکن دچار مشکل کردند ما به دنبال آن هستیم که با این مهاجم تا چند روز دیگر قرارداد ببندیم.

وی درمورد گفته های اشجاری برعلیه ملوانی ها گفت: با توجه به کیفیت فنی اشجاری رقم قرارداد وی بالا بود به خاطر همین این بازیکن را جذب نکردیم به هر صورت ما دو بازیکن خوب در لیست تخصصی اشجاری در دفاع چپ داریم و نیازی به وی نداشتیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون با توافق باشگاه سپاهان توانستیم هادی تأمینی را جذب کنیم و این بازیکن از دیروز در تمرینات تیم ملوان حضور یافت در چند روز آینده هم قرارداد نهایی مان را با این بازیکن می بندیم./آق
برچسب ها: درودگر ، استعفای ، کفاشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار