حاشيه برنامه سينمايي "هفت"؛

نوروزبيگي: مديران سينمايي امروز پشت ما را خالي كرده اند/درمنش: اهالي سينما به جاي همسو شدن مخالف هم گام برمي دارند

مديران سينمايي و مسئولان صدور پروانه ساخت به جاي حمايت از ما و فيلمنامه هاي مورد تائيدشان امروز پشت ما را خالي كرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در برنامه "هفت" در بخش ميزگرد هفت با موضوع ايده ها و فيلمنامه و تاثير آن بر ريزش مخاطب جواد نوروزبيگي تهيه كننده سينما گفت: امروز براي صدور پروانه ساخت فيلمنماه ها با چند مرحله براي رسيدن به پروانه مواجه هستند و امروز مديران سينمايي پشت ما را خالي كرده اند.
وي ادامه داد: تعدد حوزه هاي تصميم گيري براي صدور پروانه ساخت مبني بر فيلمنامه ما را در اين حوزه با مشكلات زيادي روبرو كرده است و در حالي كه در گذشته بعد از تاييد فيلمنامه در جامعه صنفي تهيه كنندگان اداره  نظارت و ارزشيابي تنها براساس مصوبه دولت مجوز پروانه ساخت را صادر مي كرد.
اين تهيه كننده عنوان كرد: امروزه در مديريت سينماي كشور افراد نشانه گذار بر روي فيلم ها مشكل اصلي را در سينما رقم زده اند زيرا آنان با برداشت هاي غير اصولي خود از ديالوگ ها كار ما را با خلل روبرو كرده اند و ما نيز متهم به همين برداشت ها و نگاه هاي اين افراد هستيم.
محمد درمنش در ادامه اين بحث اظهار داشت: ريزش مخاطب از تدبيري و سهل انگاري اهالي سينما نشات مي گيرد و اين شامل يك پنج ضعلي با محوريت مديران سينمايي، منتقدان و اهالي رسانه و سينماگران كه در كنار ان ها در ضلع دوستان ناآگاه و دشمنان آگاه نيز به آن اضافه مي شود.
اين كارگردان سينما تصريح كرد: هم اكنون اين پنج ضلع سينمايي به جاي همسو شدن در جهات مخالف هم گام برمي‌دارند و به جاي تحقيق و پژوهش در سينما براي ريشه يابي علت به برگزاري جشنوارها مي‌پردازند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار