وزير كشور، مهلت ثبت‌نام داوطلبین رياست جمهوري 92 را از 17 تا 21 ارديبهشت سال آتي اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران مصطفي محمدنجار وزير كشور در حاشیه اولین گردهمایی معاونان سیاسی و امنیتی استانداری‌های سراسر کشور که امروز(شنبه) در ستاد وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: همکاران ما در ستاد انتخابات کشور تمهیدات لازم را برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین چهارمین دوره شورای شهر و روستا انديشيده‌اند.

وی در ادامه با بيان اينكه جدول زمانبندی انتخابات نیز تنظیم شده و مقدمات کار همانند گذشته خواهد بود، افزود: انتخابات رياست جمهوري يازدهم روز جمعه 24 خرداد 1392 برگزار خواهد شد و قطعا در اين انتخابات نيز همچون گذشته شاهد حضور مردم پرشور انقلابی ایران اسلامی در صحنه خواهیم بود.

نجار همچنين در خصوص زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات تصريح كرد: داوطلبان می‌توانند از تاریخ 17 تا 21 اردیبهشت ماه سال 92 اقدام به ثبت‌نام کنند و هیئت های اجرایی هم از آن زمان تشکیل خواهند شد.

وزیر کشور یادآور شد: همزمان با انتخابات 24 خرداد، انتخابات میان‌دوره‌ای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در استان تهران، شهر ایلام در استان ایلام، شهرستان تویسرکان در استان همدان و شهرستان تنکابن در استان مازندران برگزار می‌شود.

محمد نجار تصریح کرد: انتخابات میان دوره ای برای مجلس خبرگان رهبری نیز در دو استان آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر برخورد با تبلیغات زود هنگام برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: تاکنون خبری مبنی بر آغاز فعالیت انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری به ما ابلاغ نشده است.
انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار