طرح اقدام پژوهي اين معلم با عنوان ˈبهبود توان خواندن و نوشتن دو دانش آموز كلاس اول ابتداييˈ توانست در بين آثار متعدد ارسال شده رتبه اول را در كشور كسب كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين معاون پژوهش، برنامه ريزي و نيروي انساني اداره كل آموزش و پرورش استان از كسب رتبه اول طرح معلم پژوهنده توسط ˈنسرين خواجه وندˈ در پانزدهمين دوره طرح معلم پژوهنده كشور خبر داد.

خدابخش كرميان افزود: طرح اقدام پژوهي اين معلم با عنوان ˈبهبود توان خواندن و نوشتن دو دانش آموز كلاس اول ابتداييˈ توانست در بين آثار متعدد ارسال شده رتبه اول را در كشور كسب كند.

وي اضافه كرد: در طرح معلم پژوهنده، معلم براي بهسازي و اصلاح وضعيت نامطلوب به شيوه هاي عملي (اقدام پژوهي) اقدام مي كند تا نتيجه آن منجر به تغيير و اصلاح وضعيت گردد.

كرميان ادامه داد: ارج نهادن به تجربه هاي پژوهش و نوآوري هاي معلمان در كلاس و مدرسه و ايجاد انگيزه براي رشد و بالندگي، تقويت خودباوري در معلمان و كمك به رشد و شكوفايي استعدادهاي بالقوه آنان در حل مسايل آموزش و پرورش و فراهم ساختن زمينه هاي بهسازي و اثربخشي در فرايند آموزش و پرورش و توسعه فرهنگ پژوهش در ميان معلمان و مشاركت آنان در انجام پژوهش از جمله اهداف اجراي اين طرح است.

كرميان افزود:بر اساس سهميه تعيين شده براي استان قزوين 8 اثر اقدام پژوهي از معلمان قزوين به پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش ارسال شد كه اثر نسرين خواجه وند مقام اول كشور را كسب كرد.

ويافزود: اين معلم كه در مقطع ابتدايي شهرستان البرز فعاليت مي كند، پيش از اين در چهاردهمين دوره طرح معلم پژوهنده نيز مقام اول كشور را كسب كرده بود. /ع

برچسب ها: پژوهش ، نمونه ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.