تیم های والیبال جوانان نوین کشاورز تهران، باریج اسانس کاشان و کاله مازندران به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان دست يافتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در پنجمین روز مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران در رده سنی جوانان در منطقه کاشان نوین کشاورز سه بر دو پیکان تهران را از پیش رو برداشت و این تیم را در راهیابی به مرحله بعد ناکام گذاشت.

همچنین در دیگر دیدار روز پنجم این رقابت ها باریج اسانس کاشان میزبان این رقابت ها موفق به شکست کاله مازندران شد.بدین ترتیب تیم والیبال جوانان نوین کشاورز تهران با 10 امتیاز صدرنشین این گروه شد و به همراه تیم های باریج اسانس کاشان و کاله مازندران که به ترتیب با 9و 6 امتیاز به عنوان تیم های دوم و سوم معرفی شدند، جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت ها را کسب کردند.

تیم والیبال جوانان پیکان با کسب پنج امتیاز در رتبه چهارم این رقابت ها قرار گرفت و آلومینیوم المهدی بندرعباس نیز بدون کسب امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر والیبال جوانان در کاشان را به خود اختصاص داد.

روز جمعه نیز تیم های والیبال جوانان شهرداری ارومیه، سایپای البرز و متین ورامین به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان در منطقه دو (ارومیه) جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت ها را به دست آوردند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار