مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نمایش آسیب‌ها و مشکلات مسلمانان در کشورهایی که مورد هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند، را از ضرورت‌های سینمای کشور دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی،‌ سیداحمد میرعلایی با اشاره به تولید فیلم ارزشمند 33 روز با موضوع مقاومت مردم لبنان در مقابل این رژیم غاصب، تصریح کرد: ‌این فیلم خوشبختانه با بازخورد خوبی از سوی مسلمانان کشورهای عربی رو به رو شده و به زودی در جشنواره فیلم های عربی ورهران کشور الجزایر نمایش داده می شود.
وی یادآور شد: در واقع، سینمای ارزشی و متعهد کشور نمی‌تواند نسبت به سرنوشت مسلمانان جهان بی توجه باشد و باید از بضاعت و توان خود برای مقابله با این حملات وحشیانه بهره گیرد و تصویری واقعی از این مسلمانان برای تمامی مخاطبان جهانی ارایه کند.
میرعلایی نقش رسانه‌های غربی و به ویژه هالیوود در منحرف کردن افکار عمومی و مقبولیت اعمال جنایتکارانه رژیم صهیونیسی اشاره کرد و افزود:در مقابل این موج پرزرق و برق و عظیم تزویر و دروغ در قبال کشتن بی رحمانه مسلمانان نقاط مختلف جهان، تولید فیلم‌هایی مثل 33 روز گامی در راستای رساندن ندای حقیقت طلبی شهدای این کشور به جهانیان است و  امیدوارم همواره در این مسیر گام برداریم و ضمن تولید آثار ارزشمند زمینه نمایش گسترده آن ها را در نقاط مختلف جهان فراهم کنیم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.