رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز دولت و ملت بايد به هم کمک کرده و اختلافات سياسي را کنار بگذارند، چرا که کشاندن اختلافات سياسي به عرصه اقتصادي، جفا و ظلمي بزرگ به انقلاب اسلامي و خون شهيدان است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمد رضا نقدي صبح امروز در همايش تخصصي تبيين نقش اصناف در حفظ هويت اسلامي و ملي که با محوريت اقتصاد مقاومتي در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگي غدير بسيج برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما در درون بازار و مسجد شکل گرفت و نزديک‌ترين اقشار به مرکزيت انقلاب، اصناف مومن ما بوده‌اند.

وي با اشاره به اينکه امروز انقلاب ما با خون دل خوردن‌ها و خون دادن‌هاي بسياري شکل گرفته افزود: امروز اين انقلاب به اوج قله خود رسيده و دشمن در حال سقوط است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه امروز آمريکا از سازمان‌هايي مانند صندوق بين‌المللي پول و بانک جهاني سوء استفاده‌هاي فراواني مي‌کند، تصريح کرد: بسياري از وزراي دارايي کشورها عوامل جاسوسي آمريکا بوده‌اند، اما مي‌بينيم که امروز چگونه وضعيت اقتصادي آنها روز به روز بدتر و وخيم‌تر شده است.

وي وضعيت اجتماعي آمريکا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: آمريکا امروز از لحاظ اجتماعي نيز در وضعيت ناگواري قرار دارد که کشته شدن کودکان در مدرسه ابتدايي توسط يک تروريست، نمونه عيني آن است؛ کشوري که کودکان دنيا را بي‌رحمانه قتل عام مي‌کند اين گونه خودش دچار چنين حادثه‌اي شد.

سردار نقدي علاقه ملت‌ها به انقلاب اسلامي را در حال افزايش ارزيابي کرد و گفت: وظيفه اصناف اين است که به صحنه آمده و کاري را که خودشان آغاز کرده‌اند به اتمام رسانده و کار استکبار جهاني را يک‌سره کنند؛ لذا بازار مي‌تواند همانند گذشته نقش تعيين‌کننده  و سرنوشت‌سازي در انقلاب اسلامي داشته باشد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه ما در حال حاضر در يک جنگ اقتصادي با دشمن قرار داريم، افزود: دشمن در جنگ‌هاي تروريستي، در فتنه‌هاي سال‌هاي 78 و 88 و در جنگ ديپلماتيک در مقابل ما ناکام بوده و لذا امروز مي‌خواهد در عرصه اقتصاد با کشورمان وارد ميدان جنگ شود، اما شکست خواهد خورد.

وي مقاومت ملت ايران در برابر دشمنان انقلاب را يادآور شد و تصريح کرد: زمان جنگ، ملت ايران مقاومت از خود نشان داد و پاداش‌هاي شيريني نيز از خداوند دريافت کرد، لذا بايد در اين جنگ اقتصادي نيز قوي بود و فريب توطئه‌هاي دشمنان را نخورد.

سردار نقدي اظهار داشت: اصناف و بازاريان بايد هوشيار باشند، چرا که هر گونه ظلم به مردم در شرايط حاضر که ما با دشمن در وضعيت جنگ اقتصادي قرار داريم، خيانت جنگي محسوب شده و اين گناهي بس بزرگ و نابخشودني است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأکيد بر اينکه نبايد مسائل سياسي را در عرصه اقتصادي در هم آميخت، گفت: امروز دولت و ملت بايد به هم کمک کرده و اختلافات سياسي را کنار بگذارند، چرا که کشاندن اختلافات سياسي به عرصه اقتصادي، جفا و ظلمي بزرگ به انقلاب اسلامي و خون شهيدان است.

وي با بيان اينکه ما با فتنه‌گران سال 88 که حتي توبه هم نکردند کاري نداريم، بلکه روي سخن‌مان به خودي‌ها و کساني است که خود را زير پرچم اين انقلاب مي‌دانند، گفت: بايد مراقب باشيم که شيطان فريبمان ندهد، چرا که امروز اين ميدان، صحنه جنگ و نبرد با دشمن است و هر نوع سياسي‌کاري در مسائل اقتصادي، ضربه به آرمان‌هاي انقلاب و امام راحل خواهد بود.

سردار نقدي افزود: اقتصاد مقاومتي، اقتصاد انفعالي نبوده بلکه يک اقتصاد پويا و رو به جلو است، زيرا کشور ما تمامي مولفه‌هاي يک اقتصاد مولد و پويا از جمله انرژي، مواد اوليه و بازار مصرف را در اختيار داشته که اين امر از لوازم يک اقتصاد پويا و مولد است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: در دو عنصر فرهنگ و مديريت، ضعيفيم که بايد تقويت شويم و مي توانيم با پشتکار و همت اين ضعف ها را جبران کنيم.

سردار نقدي با اشاره به فرمول اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: بخشي از فرمول اقتصاد مقاومتي، متوجه مردم و بخشي نيز متوجه مسئولان و دولت است؛ لذا با استفاده از حداکثر ظرفيت‌ها در تمامي عرصه‌ها و چيره شدن بر صادرات به جاي واردات و مصرف کالاهاي ايراني مي‌توانيم به اين مهم دست يابيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان کرد: اصناف در تمامي عرصه‌ها از آغاز انقلاب تاکنون نقش خود را به خوبي ايفا کرده‌اند.ما با پر رنگ نشان دادن نقش خود در اقتصاد مي‌توانيم به راحتي از تحريم‌هاي دشمنان عبور کنيم.

انتهاي پيام/ش

برچسب ها: اختلافات ، اسلام ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار