سامانه پایان‌نامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، مدیر نرم‌افزار حوزه‌های علمیه خواهران گفت : شروع کار پیاده‌سازی سامانه پایان‌نامه‌ها از ابتدای اردیبهشت‌ امسال آغاز شد، ودر مدت هفت ماه فرآیندهای اصلی سامانه، پیاده‌سازی شد.

آقای شاکر یکی از الزامات پیاده‌سازی سامانه پایان‌نامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران را ارتباط مستقیم این سامانه با سامانه آموزش برشمرد و اظهار داشت: این ارتباط به منظور دریافت پرونده تحصیلی و بررسی موارد آیین‌نامه‌ای تدوین پایان‌نامه‌های خواهران طلبه است. به دلیل فراهم شدن این ارتباط، مراحل تولید این سامانه نیز با سرعت مناسبی طی شد.

وی مراحل مختلف کار در این سامانه را شامل درخواست پایان‌نامه، بررسی اتوماتیک موارد موجود در آیین‌نامه توسط سیستم، انتخاب موضوع، انتخاب استاد راهنما و مشاور، مراحل مختلف تایید واحد آموزشی، واحد حوزوی و مرکز، ارائه طرح تفصیلی گزارش پایان‌نامه و جلسه دفاع و روندهای فرعی مانند تمدید مهلت، انصراف‌ها و تغییر موضوع دانست.

مدیر نرم‌افزار حوزه‌های علمیه خواهران افزود: با تهیه این نرم‌افزار دستاوردهایی شامل کاهش زمان انجام کار برای طلبه و پرسنل صف و ستاد، کاهش نیروی انسانی و هزینه، افزایش بهره‌وری با ایجاد بستر شبکه علمی بین طلاب پژوهشگر و اساتید و افزایش امکان نظارت و برنامه‌ریزی به دست می‌آید./س

برچسب ها: قم ، رونمایی ، سامانه ، حوزه ، خواهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.