امکانات زیرساختی واحدهای مسکن مهر تکمیل می شود

عضو هیأت مدیره شرکت شهرهای جدید گفت: امکانات زیرساختی واحدهای مسکن مهر با همکاری دستگاه های خدمات رسان و وزارت نیرو تکمیل می شود.


رحمانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران تکمیل امانات زیرساختی بر عهده دستگاه های خدمات رسان است افزود: درحال حاضر تعامل و همکاری بسیار خوبی میان شرکت های عمران شهرهای جدید با دستگاه های خدمات رسان برای تکمیل امکانات زیرساختی وجود دارد.
وی ادامه داد: تمهیداتی ازسوی وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو برای تکمیل امکانات زیرساختی صورت گرفته است.
عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه محدودیت منابع از جمله دلایل اصلی کمبود امکانات زیرساختی در واحدهای مسکن مهر به شمار می رود افزود: با تعامل دستگاه های خدمات رسان و تأمین منابع مالی کمبود امکانات زیرساختی آنها برطرف می شود.
رحمانی با اشاره به افزایش قیمت مسکن مهر گفت: افزایش قیمت مسکن مهر ناشی از نوسانات ارزی ایجاد شده و افزایش قیمت مصالح ساختمانی بوده است.
وی ادامه داد: رکود نسبی ایجاد شده ناشی از نوسانات ارزی زمینه را برای افزایش قیمت مسکن مهر فراهم کرده است.
عضو هیأت مدیره شرکت شهرهای جدید با اشاره به اینکه افزایش 5تا13 درصدی مسکن نارضایتی متقاضیان را درپی نداشته است افزود: افزایش قیمت در تمامی بخش ها و حوزه ها قابل لمس است بنابراین این افزایش نگرانی را برای متقاضیان ندارد.
رحمانی در ادامه اظهار داشت: مسکن مهر برای اقشار کم درآمد جامعه تهیه شده بنابراین افزایش چند درصدی آن نگرانی برای متقاضیان ایجاد نمی کند./ک
برچسب ها: مسکن ، مهر ، زیر ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار