رئیس کل بیمه مرکزی:

افزایش ضریب نفوذ بیمه در گرو آشنایی بیشتر آحاد جامعه با این صنعت است

استادهاشمی گفت: افزایش ضریب نفوذ بیمه در گرو آشنایی بیشتر آحاد جامعه با مزایا و پوشش‌های متنوع آن است.

استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی  با تاکید بر این نکته که شبکه فروش در صدر اولویت‌های نهادناظر صنعت بیمه قرار دارد،گفت ارتباط فناوران و بیمه گران باید به گونه‌ای تعریف شود که به نمایندگان و ارکان دیگر شبکه فروش، لطمه‌ای وارد نشود.

او با تشریح آخرین دستاورد‌های صنعت بیمه در حوزه‌های فین تک، اینشورتک و دیگر فناوری‌های نوین، خاطرنشان کرد: تسهیل عملیات بیمه گری از مرحله صدور بیمه نامه تا پرداخت خسارت از برنامه‌های راهبردی است که با تکیه بر فناوری و رشد بیمه گران الکترونیکی، امکان پذیر خواهد بود.

استادهاشمی روند حرکت صنعت بیمه در حوزه‌های دیجیتالی را رضایت بخش دانست و از فعالان حوزه‌های بیمه و فناوری خواست تا در دستیابی به افق‌های تعیین شده و نقشه راه دیجیتالی صنعت بیمه کمک کنند.

وی طرح‌های جدید بیمه گری را برای ایجاد فضای همگانی سازی خدمات و محصولات بیمه ای، راهگشا توصیف کرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ بیمه در گرو آشنایی بیشتر آحاد جامعه با مزایا و پوشش‌های متنوع آن است و اقبال جامعه به فضای دیجیتالی، تحقق این امر را میسر خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار