به مناسبت هفته ثبت احوال رئیس سازمان ثبت احوال با امام راحل میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛در مراسمی که امروز با حضور رئیس سازمان ثبت احوال و کلیه کارکنان ثبت احوال در مرقد امام راحل برگزار شد با امام خمینی (ره) و آرمان های او متعهدانه پیوند بستند که هیچ وقت یاد امام و شهدای کشور را از یاد نبرده و این یاد را مستحکم در ذهن خود نگهدارند.

رئیس سازمان ثبت احوال محمد ناظمی اردکانی گفت: امام یک حقیقت زنده است نه تنها تاریخ معاصر که تاریخ بشریت پیروزی انقلاب اسلامی مدیون این سه بعد اسلام رهبری امام راحل و وحدت مردم بود.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در هر کجای دنیا با نام امام شناخته می شود و اگر بخواهیم خود را معرفی کنیم اسم امام معرف ماست و در هر جای دنیا که سفری داشته باشیم برای معرفی خود و کشورمان کافی است نام امام رحل را به زبان بیاوریم.

اردکانی در ادامه افزود: در هر زمانی برای دستاوردهای انقلاب مدت زیادی باید توضیح داد در عرصه سیاسی امروز انتخاباتی که برگزار می شود مردم با اشتیاق حضور می یابند در انتخابات اخیر مجلس بالای 64 درصد حضور یافتند در عرصه اجتماعی به اعتماد مردم به جمهوری اسلامی کم نظیر است.

در عرصه فرهنگی مردم ما خودباور شدند و در عرصه اقتصادی ما متکی به خود هستیم.

رئیس سازمان ثبت احوال بیان داشت: دنیا ما را تحریم اقتصادی کرده اما هیچ لطمه ای به اقتصاد معیشتی مردم نخورده و ما همچنان استوار ایستاده ایم دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید حفظ و گسترش داد و حفظ آن منوط به این است که همواره رهنمودهای رهبر را که در وصیت ایشان آمده مدنظر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: عمل به وصیت امام یکی از راههای حفظ عملکرد امام است.

مقام معظم رهبری امروز خلف امام راحل هستند و در همه راههایی که امام آنها را ترسیم کرد ایشان دنبال می کند.

با الگوسازی از اجداد حکومت اسلامی ما هم اکنون شاهد بیداری اسلامی در دنیا هستیم که این بیداری به طور قطع تبلور اندیشه بلند امام راحل در خاورمیانه است.

وی تاکید کرد: کشورهایی که امروزه تحولی در خود ایجاد می کنند از ما الگوبرداری می کنند.

کشور مصر قانون اساسی خود را بر اساس حرف های امام راحل تصویب کرده است بنابراین رسالتی بزرگ بر عهده مقلدها یا افرادی که رعشه ای از امام راحل بر قلبشان تابیده بر عهده دارند.

ما جزیی از نظام اجرایی کشور هستیم و باید برای کشورهای دیگر الگو باشیم.

اردکانی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون با تلاش و مجاهدت همکاران در استان ها نیز کارهای خوبی به انجام رسیده و شاهد این هستیم درصد پوشش حیاتی به بالای 95 درصد رسیده در برخی استان ها این آمار به 99 درصد رسیده که اگر با قبل از انقلاب مقایسه کنیم این رقم 55 درصد بود در خصوص صدور و اتقان اسناد هویتی نیز از کشورهای دیگر خیلی جلو هستیم که این موارد جای شکر دارد در پایان از شهدای 72 تن دیدار کردند./ل

برچسب ها: سفر ، امام ، اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار