برخي مسئولان آموزش و پرورش هند معتقدند با توجه به چنين حوادثي، لزوم آموزش دفاع شخصي براي زنان و دختران هندي بيش از پيش اهميت مي يابد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دفاع شخصی برای زنان هندی پس از آن اهميت يافته است كه چند روز پيش، چند مرد هندي به دختري دانشجو در يك اتوبوس حمله كردند و او را مورد آزار قرار دادند. اين حادثه باعث شد شهرهاي مختلف هند با موج اعتراضات مردمي روبرو شود.

همین نبود امنيت در هند موجب شده تا بسياري از زنان و دختران اين كشور به يادگيري فنون دفاع شخصي روي آورند و اکنون هزاران نفر از زنان و دختران با ثبت نام در کلاس های آموزشی، دوره های كاراته مي بينند تا بتوانند در برابر مقاصد سوء از خود دفاع كنند.



برخي مسئولان آموزش و پرورش هند معتقدند با توجه به چنين حوادثي، لزوم آموزش دفاع شخصي براي زنان و دختران هندي بيش از پيش اهميت مي يابد. با اين حال آنان تاكيد مي كنند اولياي دانش آموزان دختر بايد اين مطلب را به فرزندان خود تفهيم كنند تا اهتمام بيشتري به يادگيري فنون رزمي داشته باشند.

البته كارشناسان معتقدند تنها راه مقابله با متجاوزان، آموزش دفاع شخصي به دختران نيست بلكه مسئولان بايد قوانيني سختگیرانه تصويب كنند تا برخي مردان جرأت تعدي به دختران و زنان نداشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار