معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي با بيان اينکه حضور مردم در 9 دي بساط فتنه‌گران را برچيد، گفت: گراميداشت 9 دي هرساله يادآور اقدامات كساني خواهد بود كه در صدد ضربه زدن به ريشه‌هاي انقلاب بودند و حافظه تاريخي ملت آن‌ها را فراموش نكرده و اجازه حضور آنان را در انتخابات رياست جمهوري آتي نخواهد داد.

داوود گودرزي معاون سياسي سازمان بسيج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ با توجه به اهميت حماسه 9 دي اظهار داشت: اهميت اين روز در تاريخ اسلامي ايران آشكار است و فرمايشات مقام معظم رهبري درباره اين روز نشان دهنده برجستگي آن است.

وي افزود: بعد از انتخابات سال 88، ‌مدعيان قانون‌گرايي و مردم سالاري ظلم بزرگي در حق جمهوريت، مردم و انقلاب اسلامي مرتكب شده و با درگير كردن فضاي كشور در طول 8 ماه، ضربات سنگيني در روند پيشرفت كشور ايجاد كردند.  

 معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي با اشاره به حضور مردم در 9 دي، تصريح كرد: حضور خودجوش مردم در اين حماسه بهترين پايان براي بساط فتنه بود و يك بار ديگر نشان داد كه ريشه‌هاي انقلاب به قدري مستحكم است كه اقدامات خرابكارانه عده‌اي معدود بتواند تزلزلي در آن ايجاد كند.   

گودرزي با يادآوري اين روز تاكيد كرد: حماسه 9 دي نشان داد كه انقلاب اسلامي ايران از پشتوانه‌ عميق مردمي برخوردار بوده و توطئه‌هايي كه دشمن براي ايجاد شكاف بين ملت و حاكميت ايران در سر دارد راه به جايي نخواهد برد چراكه نظام، مقبوليت بسيار بالايي در ميان مردم دارد.

وي با تأكيد بر نقش مردم در اين حماسه، اظهار  داشت: مردم در 9 دي، بصيرت و هوشمندي خود را در برخورد با فتنه‌گران نشان دادند به گونه‌اي كه اين امر قابل مقايسه با هيچ دوره‌اي نبود.

معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويي در پايان خاطر نشان كرد: گراميداشت 9 دي هرساله يادآور اقدامات كساني خواهد بود كه در صدد ضربه زدن به ريشه‌هاي انقلاب بودند و حافظه تاريخي ملت آن‌ها را فراموش نكرده و اجازه حضور آنان را در انتخابات رياست جمهوري آتي نخواهد داد.

انتهاي پيام/

  


 

برچسب ها: فتنه ، حماسه ، مردم ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار