رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از نام نویسی استقبال گسترده دانشگاهیان برای تشرف به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها حجت الاسلام و المسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام از دانشگاهیان برای تشرف به سرزمین وحی از صبح روز چهارشنبه 29 آذر ماه در سایت لبیک آغاز و تا روز 8 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تاکنون دانشگاهیان استقبال خوبی از ثبت نام جهت تشرف به حج نموده اند و 157439 نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام نموده اند همچنین تعدادی از اساتید نیز ثبت نام اولیه را انجام داده اند که تصمیمی برای اعزام آن ها اتخاذ نشده است.

فقیهی گفت: ثبت نام از متقاضیان برای تشرف به عمره تا 8 دی ماه در سامانه ثبت نام در سایت لبیک به آدرس: www.labayk.com ادامه داد و سپس قرعه کشی به صورت متمرکز و اینترنتی انجام و نفرات اصلی و ذخیره انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: به دلیل سهمیه محدود و تقاضای بالای دانشجویان تشرف به عمره تنها یک بار امکان پذیر بوده و کسانی که یک بار به عمره دانشجویی اعزام شده باشند مجاز به ثبت نام و اعزام مجدد نمی باشند.

فقیهی گفت: قیمت نهایی عمره بعد از اعلام رسمی از سازمان حج و زیارت از طریق سایت لبیک به اطلاع زائران دانشجو خواهد رسید./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، اینترنتی ، عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار