نمايندگان گروهک تروريستي منافقین با اعضای باقی‌مانده از گروهک تروریستی ریگی در لندن دیدار کردند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان، در این نشست که از سوی عوامل منافقین در لندن و به خواست سرویس‌های اطلاعاتی غربی صورت گرفته بود، توافقنامه‌های چند سال گذشته گروهک تروريستي ریگی و منافقین که با هدایت سرویس جاسوسی آمریکا در کویته پاکستان به امضا رسید مورد بازبینی قرار گرفت.

بر پایه این خبر عبدالرئوف ریگی برادر بزرگتر عبدالمالک و مفتی این گروهک تروریستی به همراه مولوی قاسم پنچگوری، سعید ترکمن زهی و ... برخی از کسانی هستند که به نمایندگی از باقیمانده‌های ریگی در این نشست شرکت کردند، این افراد تاکنون در عربستان و تحت محافظت و حمایت سرویس اطلاعاتی عربستان زندگی می‌کرده‌اند.

در توافقات صورت گرفته، آموزش اعضای گروهک تروريستي ریگی در حوزه های جمع آوری خبر، عملیات ترور، بمب سازی و طراحی عملیات و... از سوی نمایندگان گروهک تروريستي منافقین به عهده گرفته شده است.

گفتنی است ملاقات این دو گروهک تروريستي در شرایطی صورت می‌گیرد که منافقین و باقیمانده‌های ریگی به لحاظ ایدئولوژی دو قطب متضاد هم می باشند ولی از آنجایي که هر دو تحت حمایت سرویس اطلاعاتی آمریکا هستند در یک راستا عمل می کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: منافقین ، ملاقات ، ریگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار