رئيس اتحاديه زنبورداران گفت: تعدادي از غرفه داران در نمايشگاه محصولات ارگانيک قيمت هاي نجومي روي محصولات خود گذاشته اند.

عفت رئيسي سرحدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با قدرداني از برگزاري نمايشگاه محصولات ارگانيک اظهار داشت: برگزاري اين نمايشگاه در ترويج فرهنگ مصرف محصولات سالم و ارگانيک و اطلاع رساني به مصرف کنندگان و گسترش جايگاه محصولات سالم و ارگانيک اقدام بسيار مناسبي است.
وي ادامه داد: مي بايست نظارت کافي در کنترل قيمت و کيفيت محصولاتي که تحت عنوان سالم و ارگانيک در نمايشگاه عرضه مي شود صورت بگيرد تا اهداف برگزاري اين نمايشگاه تحقق يابد.
رئيسي با بيان اينکه تفاوت قيمت محصولات سالم و ارگانيک 10 تا 15 درصد نسبت به ساير محصولات مشابه است افزود: تعدادي از غرفه داران اين امر را رعايت نکرده و در مواردي قيمت هاي نجومي مشاهده مي شود.
رئيس اتحاديه زنبورداران تاکيد کرد: در صورتي که مسئوليت قيمت گذاري و کنترل کيفيت به اتحاديه زنبورداران سپرده شود ضمن رعايت استانداردها فضاي بازار نيز سالم سازي مي شود.
رئيس اتحاديه زنبورداران تاکيد کرد: در صورتي که مسئوليت قيمت گذاري و کنترل کيفيت به اتحاديه زنبورداران سپرده شود ضمن رعايت استانداردها فضاي بازار نيز سالم سازي مي شود.
رئيسي با بيان اينکه ارگانيک ساختن عسل بسيار مشکل است افزود: نبايد اين امر بهانه اي براي افزايش قيمت ها بيشتر از 10 تا 15 درصد شود.
وي  گفت: قيمت مناسب عسل به عنوان محصول سالم هر کيلو 15 تا 30 هزارتومان است و نبايد بيشتر از اين به مصرف کننده عرضه شود.
رئيسي اظهار داشت: در نمايشگاه محصولات ارگانيک 10 غرفه به زنبورداران اختصاص يافته است که موجب ترويج عسل به عنوان غذاي سالم مي شود.
وي در رابطه با نحوه تشخيص عسل سالم و باکيفيت افزود: اکتفا کردن به برندهاي مشهور کافي نيست و مي بايست با تست عطر و طعم عسل در مراکز معتبر از خريد خود اطمينان حاصل کرد.
رئيس اتحاديه زنبورداران گفت: حمايت از توليد با اختصاص يارانه هاي توليد موجب کاهش قيمت تمام شده مناسب با توان خريد مصرف کننده خواهد شد.
رئيسي با ابراز اميدواري از حمايت هاي دولت افزود: اميدواريم يارانه هاي بخش کشاورزي در اين مدت باقي مانده تا پايان سال به فعالان بخش کشاورزي اختصاص يابد./ي
برچسب ها: محصول ، نمایشگاه ، ارگانیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار