عضو انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: پنجمین هواپیمای بازسازی‌شده به ناوگان عملیاتی کشور اضافه شد.

اضافه شدن ناوگان هوایی کشور یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در بخش حمل‌ونقل هوایی کشور در دستور کار قرار گیرد و طبق قانون برنامه هفتم باید تا پایان برنامه، ظرفیت بخش هوایی و جابه‌جایی مسافران در این حوزه افزایش یابد که در این زمینه هم فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی بر افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافران و همچنین اضافه شدن صندلی پرواز‌ها تاکید بسیار کرده است.

یکی از اقداماتی که باید تمامی شرکت‌های هواپیمایی در دستور کار خود قرار دهند، اورهال و بازسازی ناوگان هوایی است که در همین زمینه، نور علی، عضو انجمن شرکت‌های هواپیمایی و مدیرعامل شرکت کاسپین گفت: پنجمین هواپیمای بازسازی‌شده از نوع مکدانل داگلاس MD-83 با نام هرمز به ناوگان شرکت پیوست. این هواپیما پس از انجام فرآیند کامل نوسازی، با نصب صندلی‌های بیزینس و اکونومی و دریافت رنگ‌آمیزی جدید، وارد ناوگان عملیاتی شد.

وی گفت: این هواپیما دارای ۱۴۵ صندلی است که از این تعداد، ۱۶ صندلی به بخش بیزینس کلاس اختصاص یافته است تا مسافرین  از راحتی و امکانات بیشتری برخوردار شوند.

گفتنی است؛ همزمان با افزایش تعداد تقاضا، نیاز به افزایش ظرفیت ناوگان در دستور کار تمامی شرکت‌های هواپیمایی قرار گرفته که در این بخش حمایت از شرکت‌های هواپیمایی باید در دستور کار سازمان هواپیمایی قرار گیرد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار