اشغالگران صهيونيست در منطقه نبي صالح تظاهرکنندگان را با انواع ابزارهاي سرکوب هدف حمله قرار دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛‌ نيروهاي رژيم صهيونيستي با استفاده از گلوله و گازهاي اشک آور به تظاهرکنندگان فلسطيني در منطقه نبي صالح در کرانه باختري حمله ور شدند که طي آن شماري از تظاهرکنندگان زخمي شدند.

 ديب حوراني خبرنگار اين شبکه در کرانه باختري در گزارشي در اين باره همراه با پخش تصوير دو کودک فلسطيني که مي خواندند «در روز کريسمس همه جا را گلوله هاي گازي فرا گرفته است» گفت: اهالي مسلمان روستاي نبي صالح تصميم گرفتند تظاهرات هفتگي خود را براي تحکيم اصل برادري ديني با تبريک اعياد آغاز سال نو مسيحي و تولد حضرت عيسي مسيح (ع) آغاز کنند ولي تظاهرات آنها با اقدامات سرکوبگرانه صهيونيست ها مواجه شد. يک کودک فلسطيني شرکت کننده در اين تظاهرات گفت: ما مي خواهيم در سرزمين خود  زندگي کنيم ولي آنها زمين هاي ما را اشغال کرده اند. 

يکي از شهروندان شرکت کننده در تظاهرات نيز گفت: در ابتدا يک ماشين آب پاش آمد و آب هاي آلوده به سمت ما پاشيد و پس از آن نيز گاز اشک آور شليک کردند تا تظاهرکنندگان را متفرق کنند. يکي از شهروندان شرکت کننده در تظاهرات گفت: رژيم اشغالگر با اين کارها ماهيت غيرانساني و کينه هاي خود را عليه ملت فلسطين نشان مي دهد و ثابت مي کند که عمر اين رژيم رو به پايان است.
برچسب ها: اسرائیل ، درگیری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار