مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم گفت: حدود 300 هزار نفر دانشجو از تاریخ 29 آذر تاكنون در سامانه عمره دانشجویی ثبت نام کرده اند .

جلیل دارا، مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: بیش از 300 هزار نفر از دانشگاهیان از تاریخ 29 آذر تا روز گذشته در سامانه عمره دانشجویی ثبت نام کرده اند و از این تعداد 15 هزار نفر اعزام می شود.

وی افزود: زوج هایی که هر دوی آنها دانشجو هستند و دانشجويان دوره دکتری و کارشناسي ارشد از اولویت اعزام برخوردار هستند به طوریکه احتمال بیشتری در انتخاب قرعه کشی برای آنها وجود دارد.

دارا تصریح کرد: تعداد سهمیه امسال برای عمره دانشجویی نسبت به پارسال نصف شده البته هنوز برای اساتید دانشگاهی با توجه به رایزنی معاونت فرهنگی وزارت علوم با سازمان حج و زیارت سهمیه مجزای ترتیب داده نشده است.

وی اظهار داشت: هزینه تمام شده این حج عمره دانشجویی 2 میلیون و 200 هزار تومان و یا 2 میلیون و 400 هزار تومان است که یک وام 400 هزار تومانی از طرف صندوق رفاه و وام 600 هزار تومانی از طرف بانک ملی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: فردا 11 دی ماه 91 مراسم نمادین این قرعه کشی در دانشگاه تهران برگزار می شود که البته این مراسم امروز و فردا در 30 استان کشور نیز برگزار می شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.