احمدي نژاد در حكمي غلامحسين الهام را به عنوان نماينده رييس جمهور در شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران منصوب كرد و در نامه جداگانه اي از تلاش هاي ارزشمند علي اكبر جوانفكر در دوران تصدي اين مسئوليت تشكر و قدرداني نمود.

 به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن حکم رییس جمهور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر غلامحسین الهام

سلام علیکم

به استناد اصل 175 قانون اساسی و در اجرای بند 1 ماده 2 قانون نحوه اجرای اصل مزبور ،جناب عالی را که از تجارب ارزنده در امور رسانه ای برخوردار هستید به عنوان« نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می نمایم .

انتظار دارد با اعمال نظارت شایسته بر برنامه ها ی رسانه ملی ،مدیریت سازمان صدا و سیما را در جهت ترویج و تحکیم مبانی دینی ،اخلاقی و هویت ملی و نیز تبیین گفتمان دولت اسلامی یاری دهید و روند امور و تحلیل محتوایی برنامه های رسانه ملی را به طور نوبه ای به اینجانب گزارش نمایید.

تداوم توفیقات شما را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسئلت دارم .

محمود احمدی نژاد
 

بر اساس این گزارش، متن نامه قدراني احمدي نژاد از علي اكبر جوانفكر نيز به شرح زير است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي علي اكبر جوانفكر

سلام عليكم

بدينوسيله از تلاش هاي ارزشمند جنابعالي در دوران تصدي مسئوليت نماينده «رييس جمهور در شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران »تشكر و قدرداني مي نمايم.

اميدوارم اين زحمات در پيشگاه خداوند متعال ماجور بوده و نيز در تمام مراحل زندگي در خدمت به مردم عزيز و ميهن اسلامي موفق و مويد باشيد.

محمود احمدي نژاد

 
 

انتهای پیام/

برچسب ها: احمدی ، نژاد ، دولت ، جوانفکر ، الهام ، صدا ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار