یک کارگردان تئاتر از به صحنه رفتن تئاتر «از خواب‌هایم خون می‌چکد» به نویسندگی احسان جانمی در تالار فرشچیان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احسان جانمی در اصفهان اظهار کرد: داستان این تئاتر درباره کابوس‌های دنباله‌دار دختری است که با توجه به نشانه‌های آن تصور می‌کند که به طور حتم این خواب‌ها مفهومی دارند.

وی افزود: وی به منظور تعبیر این خواب‌ها به نزد استادش می‌رود و به کمک وی پی به راز این کابوس‌ها می‌برد که منجر به تغییراتی در زندگی خصوصی وی می‌شود.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه روش اجرایی این تئاتر «شیوه‌پردازی در تئاتر» نام دارد، گفت: با توجه به اینکه ساختار تئاتر بر اساس کابوس و خواب است قواعد این ساختار مانند شکل‌ها و رنگ‌های ویژه، سفر در زمان و مکان در آن به کار گرفته شده و با توجه به تکنیک نو و اجرای بدیع آن منحصر به فرد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این تئاتر سعی کردیم به کمک تکنیک های ویژه توجه تماشاچی خاص را برانگیزیم و با قرار دادن لحظه‌ای دیدنی و لذت بخش تماشاچی عام را نیز برای دیدن تئاتر مشتاق کنیم بنابراین این نمایش از نظر شکل، فرم و  محتوا حرف‌هایی برای گفتن دارد.

جانمی درباره عوامل نمایش نیز گفت: رسول هنرمند، مائده وحید، فرزاد قاسمی، غلامرضا هاشمی فرد، ایمان نظیفی، محمد کربلایی، دلارام ترکی، مائده موسوی، نیما آتش، مهسا رستمی، ستاره تبریزی، ساحل حسن پور، ساناز نیکنام و علی عنایتی در این تئاتر ایفای نقش می‌کنند و بخشی از موسیقی کار بر عهده مهران مختاری بوده است.

نمایش « از خواب‌هایم خون می‌چکد» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی تا 23 دی‌ماه از ساعت 18.30 دقیقه در سالن اصلی تالار فرشچیان به روی صحنه می‌رود./ج1

برچسب ها: اصفهان ، کابوس ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.