مراسم تشييع پيكر مطهر "آيت‌الله تهراني" صبح امروز(پنجشنبه) برگزار شد و رهبر معظم انقلاب بر پيكر اين عالم جليل‌القدر نماز خواندند.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب صبح امروز(پنجشنبه) با حضور در مدرسه شهيد مطهري تهران بر پيكر پاك "مرحوم آيت‌الله تهراني" نماز خوانده و با پيكر اين عالم جليل‌القدر وداع كردند.






گفتني است "آيت‌الله اقا مجتبي تهراني" از ماه گذشته به دليل بيماري دچار مشکلات جسمي شده و مجلس ماه محرم ايشان تعطيل شده بود. ايشان از معلمان اخلاق و مراجع عظام تقليد و از شاگردان امام خميني(ره) بودند که در آستانه اربعين حسيني به ملکوت اعلي پيوستند.

شمار زيادي از مسئولان لشكري و كشوري از جمله رئيس جمهور، رئيس دفتر مقام معظم رهبري، رئيس مجلس شوراي اسلامي، رئيس مجلس خبرگان رهبري، معاون اول قوه قضاييه، رئيس سازمان بسيج مستضعفين، رئيس سازمان بازرسي، استاندار تهران، نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي و ... در اين مراسم حضور داشتند.

قرار است پيكر اين معلم اخلاق پس از تشييع بر دستان مردم تهران، دوستداران و شاگردانش در حرم حضرت عبدالعظيم حسني در شهرري و در جوار مادر و پدربزرگ خود(از شهداي مشروطه) به خاك سپرده شود.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: رهبری ، تشییع ، تهرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار