كارگردان فيلم سينمايي "سگ هاي پوشالي" گفت: مشاوره اي با حسين زندباف داشتم كه پس از آن تصميم به تغيير نام فيلمم از "صفحه 113" به "سگ هاي پوشالي" گرفتم.

رضا توكلي، بازيگر و كارگردان سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: "سگ هاي پوشالي"  اولين فيلمي است كه در مقام كارگرداني آن را راهي سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم فجر كرده ام، گرچه اولويت اول من بازيگري است؛ اما شرايطي برايم فراهم شد تا در مقام كارگرداني نيز بتوانم توانايي هاي خود را بسنجم.
وي در خصوص تغييرنام فيلم از "صفحه 113" به "سگ هاي پوشالي"، اظهار داشت: مشاوره اي با  حسين زندباف در خصوص نام اين فيلم داشتم كه در نهايت تصميم گرفتيم اسم آن را تغيير دهيم و اين قضيه هيچ ارتباطي به كسي نداشت.
لازم به ذكر است؛ فيلم سينمايي "سگ هاي پوشالي" نخستين تجربه رضا توكلي در مقام كارگرداني است كه در آن بازيگراني چون مهدي سلوكي، نيما شاهرخ شاهي، عليرضا جلالي تبار، شيرين بينا و ليلا اوتادي به ايفاي نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده مهندس جواني در بدو افتتاحيه يك پروژه ملي دچار سانحه اي عجيب و شگفت انگيز مي شود و همين موضوع او و ديگران را دچار سردرگمي مي كند.
وي در ادامه گفت: چرا امروز از موفقيت هاي يكديگر خوشحال نمي‌شويم به جاي اينكه در عصر هنر دوستانمان ما را تشويق كنند نزديكترين كساني  كه پيش ما هستند ما را سركوب مي‌كنند.
توكلي كه اولين تجربه كارگرداني را پشت سر گذاشته است، گفت: حرفهاي بسياري هنگام ساخت اين فيلم شنيدم كه  همه آنها را به جان مي‌خرم./ص
برچسب ها: سینما ، رضا توکلی ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار