دانشگاه پیام نور در حال گذر از مقطع کارشناسی و ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی است و در حال حاضر یک میلیون و دویست هزار دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

دکتر زیاری رئیس دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزشي  باشگاه خبرنگاران دانشگاه پیام نور در حال گذر از مقطع کارشناسی است و در مقاطع تحصیلات تکمیلی شامل ارشد و دکتری وارد شده است.

وی افزود: همچنین دانشگاه پیام نور در تولید کتب کارشناسی رشد نیز جهت گیری‌های مشخصی دارد چرا که طبق آمار چاپ و انتشارات دانشگاه کتب درخواستی نمایندگی‌های کتاب پیام نور در سراسر کشور در حال حاضر ظرف مدت سه روز ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و دویست هزار دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور دانشگاهی است که مورد استقبال و علاقه بسیاری از داوطلبان است و هدف پیام نور آموزش بر مبنای متحوای کتب درسی است و آموزش باید بهینه باشد و دانشگاه پیام نور در این مسیر حرکت می‌کند.

وی تاکید کرد: چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور قریب 2000 عنوان کتاب را با فعالیت شبانه روزی جهت رفع نیاز دانشجویان در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کند و اهتمام خاصی در رفع مشکلات کتب دانشگاهی خود دارد./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار