مشكلات سینما با قرار گرفتن در دست افرادی کم سواد تا انتخابات ریاست جمهوری حل نمی شود.

سعید سهیلی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی افراد انتخاب شده که از سوی وزارت ارشاد و خانه سینما مخالف هستم مهم نیست چه کسانی انتخاب می شوند بلکه کارآیی و کارآمدی این نیروها مهم است.
 
وی ادامه داد: اهالی سینما نیز به آن ها کمک کنند تا مشکل حل شود و با توجه به شناختی که دارم این افراد نیروهای با کیفیت، کارآمد مورد اقبال عموم نیستند.
 
کارگردان فیلم سینمایی "گشت ارشاد" افزود: اگر افرادی همانند "جعفری جوزانی" که دارای فهم و شعور مدیریتی هستند انتخاب شوند قطعاً آن زمان می توان انتظار حل شدن این مشکلات را داشت.
 
سهیلی تصریح کرد: افرادي که از سوی وزارت ارشاد معرفی شده اند، افراد تاثیر گذاری نیستند و با این وضع پیش بینی می شود این قضیه تا زمان انتخابات ریاست جمهوری پایان نمی پذیرد متاسفانه سینما در این میان مورد سوء استفاده بعضی شخصیت های سیاسی و گروکشی اذهاب مختلف شده است.
 
سهیلی با اشاره به نبود اتحاد میان اهالی سینما اظهار داشت: اهالی سینما خود مقصران اصلی این موضوع هستند و در این بین مقصر یک نفر نیست اگر اهالی سینما دست به دست هم می دادند و به صورت متحد در کنار هم قرار می گرفتند هیچگاه این اتفاقات پیش نمی آمد.
 
این کارگردان ادامه داد: بعد از 8 ماه تازه کانون کارگردانان از خواب بیدار شده و بیانیه صادر کرده است متاسفانه امروز مدیریت سینما به دست افرادی کم سواد افتاده که دغدغه سینما ندارند و در صورت تداوم این وضعیت سینما و جشنواره خوبی نخواهیم داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار