مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري از تصويب پرداخت وام ضروري به 60 هزار نفر از بازنشستگان و موظفين خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومي و اموربين الملل صندوق بازنشستگي کشوري ايراندخت عطاريان گفت: بيش از 270 هزار نفر بازنشستگان و موظفين براي دريافت وام ضروري در سامانه اينترنتي صندوق بازنشستگي کشوري ثبت نام کردند که چون تعداد متقاضيان واجد شرايط بيشتر از اعتبار تعيين شده بود از طريق قرعه کشي برندگان اين دوره انتخاب شدند.

وي با اشاره به حمايت دولت از بازنشستگان افزود: امسال حدود 75 ميليارد تومان براي پرداخت وام ضروري به بازنشستگان اختصاص داده شده است که اين مبلغ از فردا به حساب سپهر بازنشستگان واجد شرايط واريز مي شود.

عطاريان گفت: ميزان وام ضروري حداکثر 5 /1 ميليون تومان است و اقساط آن 36 ماهه بوده و کارمزد آن 4 درصد خواهد بود.

مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري افزود: امتيازاتي چون ميزان حقوق بازنشستگي ، سنوات بازنشستگي و عدم دريافت وام در سالهاي گذشته از جمله پارامتر هايي است که در پرداخت وام ضروري به بازنشستگان و موظفين مورد توجه است.

عطاريان تاکيد کرد: اسامي بازنشستگان و موظفين وام گيرنده بر روي سايت صندوق بازنشستگي کشوري قراردارد و علاوه بر آن از طريق پيامک نيز پرداخت وام ضروري به اطلاع بازنشستگان مي رسد. وي در پايان با اشاره به اينکه در سه سال گذشته به 200 هزار نفر از بازنشستگان وام ضروري پرداخت شده است گفت: اين اقدام صندوق بازنشستگي کشوري با هدف افزايش رفاه اجتماعي صورت گرفته است./عب
برچسب ها: وام ، بازنشستگی ، واریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار