سرمربی والیبال بانوان ستاره های پارس اعلام کرد که با در اختیار داشتن بازیکنان نوجوان و جوان امیدوار به حضور در رده های بالای جدول هستیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعظم عیدی در خصوص حضور تیمش در لیگ برتر بانوان گفت: تیم ستاره های پارس در آخرین دقایق وارد لیگ شد و در ابتدای لیگ بی برنامگی باعث شد تا برنامه های ما هم آنطور که می خواستیم پیش نرود و باعث شد تا بازیهای دور اول را واگذار کنیم.

وی با اشاره به بالارفتن سطح لیگ در فصل جدید افزود: امسال تیم های خوبی در لیگ حضور دارند که باعث شده تا رقابتها شدیدتر شود و سطح بازیها بالاتر رود. اما کاهش تعداد تیم ها باعث شده تا رسیدن به پیروزی برای تیم های متوسط سخت شود. از طرفی هم فکر می کنم سالن هایی که برای مسابقات بانوان درنظر گرفتند به جز خانه والیبال تهران از شرایط خوبی برخوردار نیست و به نوعی در حد لیگ برتر نیست.

سرمربی ستاره های پارس در ادامه گفت: با گذشت 3 هفته از مسابقات به شناخت خوبی از بازیکنان رسیدیم و ترکیب بازیکنان مشخص شده. البته با این نتایج به بچه ها تلنگر زده شد، به خودشان آمدند و به توانایی شان پی بردند و با این شرایط می توانیم نتایج را در ادامه مسابقات عوض کنیم. در ادامه با تیم های گاز و متین ورامین مسابقه داریم که با شرایط خوب بچه ها می توانیم این تیم ها را شکست دهیم. اگر باور نوجوانان و جوانان تیم بیشتر شود می توانیم به هدفمان که دوم یا سومی در جدول رده بندی است، برسیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار