استاندار کردستان گفت: تحقق پروژه‌های مهر ماندگار بستر توسعه کردستان را فراهم می‌سازد که تمامی مسئولان استانی و شهرستانی باید برای سرعت بخشیدن به اتمام این طرح‌ها تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا شهبازی در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، وجود استعدادها و ظرفیت‌های مناسب در شهرستان دهگلان و عملیاتی کردن برنامه‌های توسعه‌ای دولت در منطقه شرایط برای پیشرفت همه جانبه این شهرستان کاملا مهیا است.

استاندار کردستان اضافه کرد: حرکت‌های اساسی و بنیادی برای توسعه این منطقه صورت گرفته و در برنامه آمایش استان نیز بصورت ویژه توسعه دهگلان دیده شده است.

وی انتقال آب سد آزاد به دشت دهگلان، بهره‌برداری از سدهای در دست احداث در این منطقه، اتمام پروژه چهار بانده کردن مسیر دهگلان ـ سنندج، بهره‌برداری از راه‌آهن تهران ـ همدان ـ سنندج که از دهگلان می‌گذرد، افتتاح بیمارستان شهر دهگلان و بهره‌برداری از طرح اشتغالزایی لاستیک البرز و طرح‌های مصوبه سفر رهبری از سوی بنیاد برکت در این شهرستان را نمونه‌هایی از برنامه‌های توسعه‌ای دولت در این منطقه بیان کرد.

شهبازی عنوان کرد: تحقق برنامه‌های مهر ماندگار در استان یکی از برنامه‌های دولت برای توسعه همه جانبه کردستان است که همه مسئولان استانی و شهرستانی باید برای سرعت بخشیدن به اتمام این طرح‌ها تلاش بیشتری داشته باشند.

استاندار کردستان با اشاره به وجود تعامل و همراهی مسئولان شهرستان با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پشتیبانی عموم مردم از برنامه‌های دولت گفت: برای توسعه شهرستان دهگلان و رفع مشکلات منطقه هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

وی شهرستان دهگلان را برای توسعه متمایز از همه شهرستان‌های کردستان خواند و افزود: انتظار داریم که برنامه‌های توسعه‌ای در این شهرستان با شتاب بیشتری صورت پذیرد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارت ویژه توسعه بخش کشاورزی در استان و اهمیت این موضوع در شهرستان دهگلان به عنوان قطب کشاورزی کردستان، به شدت از عملکرد بانک کشاورزی انتقاد کرد و خواستار فراهم کردن شرایط  پرداخت تسهیلات به متقاضیان این شهرستان شد.

استاندار کردستان اجرای سیاست مردمی بودن و نوکری مردم دولت خدمتگزار را در شهرستان دهگلان از سوی مدیران شهرستانی ضروری خواند و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفتن پست یک نعمت الهی است که برای بهره‌مندی از آن مدیر باید حداقل 18 ساعت کار کند.

وی پاسخگویی به مردم و رعایت حرمت شهروندان از سوی مدیران شهرستانی را ضروری خواند و بیان کرد: درب اتاق مسئولین شهرستانی باید به روی مردم همیشه باز باشد و بر اساس بخشنامه داخلی استان نیز همه جلسات ادارات باید در ساعات غیراداری برگزار شود.

شهبازی گفت: تمامی مسئولین شهرستان دهگلان باید برای شتاب بخشیدن به فعالیت‌های دولت تلاش بیشتری داشته باشند و دهگلان را به عنوان  شهرستان الگوی توسعه یافته  در استان معرفی کنند.

وی فراهم کردن شرایط استقرار سایر ادارات در شهرستان دهگلان را از سوی مسئولان شهرستانی و ادارات کل استان خواستار شد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.