دو پوستر سید حسن موسی‌زاده که برای نمایش «وعده موعود» و «ماه معصوم» طراحی شده بود به دور نهایی مسابقه پوستر جشنواره‌ی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، با رای هیأت انتخاب آثار مسابقه پوستر سی‌ و یکمین جشنواره تئاتر فجر، دو پوستر سید حسن موسی‌زاده به دور نهایی مسابقه پوستر جشنواره‌ی تئاتر فجر راه یافت.
شایان ذکر است که این دو پوستر برای دو نمایش «وعده موعود» و «ماه معصوم»، از جمله تولیدات حوزه هنری استان قم، طراحی شده بودند.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از  دبیرخانه این جشنواره پس از انتشار فراخوان این مسابقه، 197 پوستر از 68 هنرمند به دبیرخانه بخش پوستر جشنواره بین المللی تئاتر فجر ارسال شد که از این میان 68 پوستر به طراحی 36 هنرمند توسط هیأت انتخاب مسابقه پوستر، متشکل از ابراهیم حقیقی، امیر اثباتی و مهدی مهدیان با مدیریت ابراهیم حسینی و مشاوره عباس غفاری، انتخاب و به مرحله برگزاری نمایشگاه راه یافت. آثار راه یافته به بخش مسابقه پوستر، هم‌زمان با برگزاری جشنواره تئاتر فجر در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرند و برگزیدگان آن در مراسم اختتامیه جشنواره مورد تقدیر قرارخواهندگرفت. سی ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 26 دی تا 12 بهمن ماه به دبیری سعید کشن فلاح برگزار خواهد شد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.