مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از پرداخت تسهیلات بانکی به کارگران نساجی مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، علی بابایی‌کارنامی از پرداخت 10 میلیون ریال تسهیلات بانکی به کارگران نساجی مازندران خبر داد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی کارگران نساجی مازندران خواست با توجه به اینکه این کارگران ماه‌ها است حقوق دریافت نکردند از تبصره‌های قانونی استفاده شود تا این قشر مظلوم تا سقف 10 میلیون ریال تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

استاندار مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: از 22 آذر ماه امسال تاکنون 39 هزار و 941 فرصت شغلی در سامانه رصد بدون احتساب بخش مسکن ثبت شده است.

سید علی اکبر طاهایی با بیان اینکه تعهد مازندران بیش از 98 هزار فرصت شغلی در استان است، گفت: تاکنون 55 هزار و 940 فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده است.

طاهایی تصریح کرد: همچنین 15 هزار و 999 فرصت شغلی در بخش راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و نوسازی مدارس استان ایجاد شده است.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مازندران با اشاره به اینکه تاکنون 56.2 درصد تعهد اشتغال در مازندران ثبت شده است، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته فاصله وجود دارد.

وی افزود: 29 میلیارد تومان برای طرح‌های کشاورزی و دامپروری کمیته امداد امام خمینی مازندران و 5 میلیارد تومان برای طرح‌های بهزیستی در بانک کشاورزی ابلاغ شده است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه سطح فرصت شغلی در استان باید افزایش یابد، اظهار داشت: کارآفرینی از راه خوداشتغالی یک فرصت شغلی محسوب می‌شود./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.