مدیرعامل شركت صنایع سیمان زابل گفت: صادرات كارخانه سیمان سیستان در 9 ماه امسال با 361 هزار و 295 تن به ارزش 29 میلیون دلار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 96 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، محمدرضا احسانفر افزود: توانمندی شركت صنایع سیمان زابل در تولید، تحویل و همچنین تقاضای روز افزون بازارهای هدف نقش مهمی در افزایش حجم صادرات سیمان سیستان داشته است.
 وی اظهار داشت: همدلی و تلاش همه دستگاه های دست اندركار از جمله استاندار و مسوولان شهرستانی، راه گشای افزایش صادرات كارخانه سیمان سیستان بوده است.
محمدرضا احسانفر حجم كل سیمان تحویلی این كارخانه به داخل و خارج از كشور را در مدت یاد شده 786 هزار و 320 تن اعلام كرد كه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزون بر 235 هزار تن معادل 70 درصد رشد را نشان می دهد. مدیرعامل شركت صنایع سیمان سیستان پیش بینی كرد؛ با رفع برخی موانع و مشكلات مرزی و روانسازی عبور و مرور كامیون های حامل كالاهای صادراتی تا پایان سال 600 هزار تن سیمان از این كارخانه صادر خواهد شد.
 وی گفت: انواع سیمان های پرتلند تیپ یك، دو و سه و پرتلند پوزولانی با بهترین كیفیت مطابق استانداردهای روز دنیا مورد نیاز صنایع ساختمانی، سد سازی، پل سازی، ساخت سریع سازهای بتنی و مناسب با شرایط آب و هوایی جنوب كشور در كارخانه سیمان سیستان تولید و برای مصارف داخلی و صادراتی عرضه می شود
برچسب ها: صادرات ، سیمان ، سیستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.