فیلم سینمایی«من و زیبا» در سی و دومین جلسه از خانه فیلم فرهنگسرای فردوس روز دوشنبه25 دی ساعت 18اکران ، سپس نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در سی و دومین جلسه نقد فیلم فرهنگسرای فردوس که دوشنبه25 دی ماه ساعت 18 برگزار می شود ؛ فیلم سینمایی« من و زیبا » به کارگردانی  فریدون حسن پور نقد و بررسی می شود.
در این جلسه خانه فیلم فردوس فریدون حسن پور (کارگردان) ، جواد نوروزبیگی(تهیه کننده) ، و محمدرضا لطفی به عنوان مجری و منتقد حضور خواهند داشت.
در فیلم سینمایی «من و زیبا» پرویز پرستویی، شهاب حسینی، صادق صفایی، دریا آشوری، رضا ناجی، حدیث میر امینی، پرویز سیرتی و... ایفای نقش می‌کنند .
این فیلم داستان زندگی موسی است. او در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه به خانه برسد راحله همسرش بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد و... این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد .
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای فردوس به نشانی فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با  شماره تلفن 44081039 تماس بگیرند.
نشانی الکترونیکی ferdos.farhangsara.ir  برای اطلاع از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه5 در نظر گرفته شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار