شهردار منطقه 10 در راستای ارتقاء دانش کارکنان و بهره وری بیشتر به منظور بهبود کیفی امور از اجرای طرح مدیریت دانش به صورت پایلوت در منطقه خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو  با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: یکی از اهداف مدیریت شهری در چند ساله اخیر ایجاد زمینه ارتقاء دانش کارکنان و بهره وری بیشتر به منظور بهبود کیفی امور و کارایی سازمان از طریق استفاده از دانش و تجربیات افراد با اتخاذ تدابیر ویژه و تمهیدات لازم برای دسترسی به سرمایه علمی است.
وی افزود: بر همین اساس طرح مدیریت دانش برای اولین بار با هدف کشف استعدادها و استخراج دانش نهفته افراد،ایجاد اماکن دسترسی به دانش انجام کار و ظهور و بروز استعدادها با تلاش اداره مشکلات و آموزش معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه در دست اجراست.
وی در خصوص مهمترین دستاوردهای این طرح گفت: انتقال دانش و تجربیات،جلوگیری از موازی کاری و صرف هزینه های هنگفت،در دسترس قرار دادن نظام مند اطلاعات و اندوخته های علمی به گونه ای که به هنگام نیاز در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند،قرار گیرند تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند از مهمترین دستاوردهای اجرای بستر مدیریت دانش است.
وی با تاکید بر فرهنگ سازی مناسب برای انتقال دانش افراد تصریح کرد: با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی از طریق نصب پوستر،توزیع بروشور و دفترچه های دانشی و برگزاری دوره آموزشی برای 100 نفر از مهندسین دانش به همراه ارائه فایل های آموزش تاکنون 80 درصد کار را انجام داده ایم و درصدد هستیم تا با فرهنگ سازی مناسب زمینه های مهارت در دانش نویسی و در اختیار قرار دادن آن به دیگران را فراهم کنیم.
وی خاطر نشان کرد: تا اوایل اردیبهشت سال آینده تمام آموزش ها به پایان می رسد تا بتوانیم با اجرای این طرح توانایی های سازمانی و فردی را به گونه ای ارتقاء دهیم./ف
برچسب ها: طرح ، مدیریت ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار