ازدحام جمعیت مردم برای تماشای نمایش ها از وجود جشنواره پرشور حکایت می کند ولی متاسفانه توان پاسخگویی به نیازهای مردم برای حضور در سالن های تئاتر را نداریم.

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص تمهیدات لازم برای منظم برگزار شدن جشنواره تئاتر فجر گفت: امسال تدابیری صورت گرفت که جشنواره فیلم فجر با جشنواره  تئاتر فجر در یک زمان برگزار نشود به خاطر اینکه معتقدیم تئاتر یک شان و جایگاهی دارد که خود آن موضوع بین المللی و کشوری دارد.
وی ادامه  داد: امسال ما با ازدحام جمعیت مواجه هستیم چرا که سالن های اجرای تئاتر نمی‌تواند پاسخگوی تمامی هنرمندان و علاقمندان باشد اما دبیرخانه جشنواره با تلاش و  تمهیداتی که فراهم میکند همچون ساعات اجراها مانع از ازدحام جمعیت می شود.
مدیرکل هنرهای نمایشی افزود: در اجراهای عمومی که در حال حاضر داریم ازدحام قبل از جشنواره فجر وجود دارد چرا که مردم حضور چهره های مطرح سینما را در تئاتر می بینند.
وی ادامه داد: این ازدحام جمعیت حکایت از این موضوع است که جشنواره پرشوری خواهیم داشت اما واقعا نمی‌توانیم پاسخگوی نیازها باشیم و ما با مشکل در این حوزه مواجه هستیم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.