"یه گوشه دنج" به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی پنجشنبه ( 28 دی ) ساعت 21 در قالب فیلم های جشنواره جام جم روی انتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما،  این تله فیلم کاری از گروه فیلم و سریال همین شبکه است و عباس غزالی ، حدیث میرامینی ، خسرو احمدی ، بهرام ابراهیمی ، فریده دریامج ، هما خاکپاش، ابراهیم آبادی، وحید الهویی، رویا حسینی در آن به ایفای نقش می پردازند.  
«یه گوشه دنج» داستان زمانه ایست که دردهای ناشناخته انسان ها را دربرمی گیرد، زمانه‌ای که بهانه های ناخواستهخانواده ها را به چالش می کشد. داستانی است از دردهای ناخواسته و بهانه های ناشناخته، زوجی جوان و هنرمند، در چنبره این زمانه به چالشی سخت کشیده می شوند، حوادثی که آنان را به سوی تاریک رابطه می کشاند اما….
 از عوامل این سریال می توان به اصغر عبدالهی ( نویسنده)، محمد بکایی (مشاور کارگردان)، مجید مافی (دستیار اول کارگردان)، مجید گل سفیدی (تصویربردار)، کریم کاشانی (صدابردار)، احسان روناسی (طراح گریم)، مژگان رضاخانی (طراح صحنه و لباس)، علیرضا مسیح آبادی (مدیر تولید)، جعفر عبدلی (مدیر تدارکات)، آرش تیمورنژاد (تدوین)، بهرنگ قدرتی (موسیقی)، امین پیرحیاتی (برنامه ریز) و  وحید فعال (منشی صحنه) اشاره کرد./ي2

برچسب ها: گوشه دنج ، شبکه دو ، صادقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.