یک سارق حرفه ای طی یک تعقیب و گریز طاقت فرسای پلیسی زمانی که قصد فرار از پشت بام را داشت توسط عوامل کلانتری دستگیر شد.

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت:‌ ساعت 3 روز جاری ماموران این یگان حین گشت زنی در خیابان کاج کوچه دهم به یک سارق حرفه ای و سابقه دار برخورد می کنند.
سرهنگ یحیی کاهه در ادامه افزود: متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار نموده که پس از تعقیب و گریز متهم خود را به یک ساختمان در حال ساخت  رساند و تصمیم داشت از راه پشت بام متواری و خود را از دید ماموران مخفی سازد که با هوشیاری و حضور به موقع مامورین در محل متهم که در پناهگاه مخفی شده بود دستگیر و برای بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال داده شد.
این مقام مسئول انتظامی ضمن اشاره به کشف تعدادی پنل ضبط خودرو و آلات تخریبی شیشه و قفل خودروها اذعان داشت: این متهم که به نام حسین 40 ساله خود را معرفی نمود پس از چندین ساعت بازجویی تخصصی در خصوص چندین فقره سرقت لوازم خودرو در منطقه امیرآباد مقابل بیمارستان شریعتی و بیمارستان قلب به صراحت اعتراف نمود و اعلام کرد که در روز جاری اقدام به سرقت دو عدد پنل خودرو از مقابل بیمارستان شریعتی و خیابان کاج نموده است.
کاهه در ادامه در رابطه با شیوه و شگرد متهم در خصوص سرقت خودروها گفت: پس از تحقیقات مشخص گردید نامبرده با چهره ها و تیپ های مختلف در محل های دنج و خلوت حاضر و پس از تخریب شیشه اقدام به سرقت نموده است و سپس سریعا از محل متواری می گردد.
وی افزود: همچنین طی اظهارات متهم هر بار جهت فریب دادن مامورین و به خاطر اینکه شناسایی نشود با چهره و لباس های مختلف و گوناگون در خیابان ظاهر می گردد که تصاویر آن در سیستم بایگانی مجرمان پلیس آگاهی ثبت شده است.
این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: در حالی که متهم دارای چندین فقره دستگیری و سوابق متعدد کیفری بوده است جهت کشف سایر جرایم با هماهنگی مرجع قضایی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قرار گرفت./ف
برچسب ها: سرقت ، خیابان کاج ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار