رییس مركز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از فعالیت پنج شركت فناوری در خرمشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، 'دامون رزمجویی' افزود: این شركت ها در زمینه صنایع دریایی، شیلات، كشتی سازی، صنایع ساحل و فراساحل ، انتقال فناوری، صادرات و واردت فعالیت دارند.

وی گفت: این مركز به منظور حمایت از واحدهای فناور در جهت تجاری كردن ایده ها و نتایج تحقیقات موسسات، افراد و شركت ها اعتبارات خدماتی و پژوهشی ارائه می كند.

رزمجویی از موفقیت یك واحد فناوری این مركز در استان خبر داد و افزود: شركت پرشین آذین یكی از واحدهای فناوری خرمشهر كه در مركز رشد در زمینه تزئین سنگ های زینتی و پلیمر فعالیت دارد، عنوان برتر استان خوزستان را كسب كرد.

رییس مركز رشد واحدهای فناوری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: با توجه به اهمیت نوآوری و شكوفایی در فناوری كشور و تحقق اهداف اقتصادی مبنی بر دانش و فن درسال تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی جلساتی با حضور كارشناسان دریایی و متخصصان دریایی در اداره كل بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار شد.

رزمجویی گفت: در همین راستا به منظور آشنایی و نحوه فعالیت مركز رشد، پارك های علم و فناوری با مشاركت اساتید، دانشجویان دانشگاهها و حرفه آموزان مراكز آموزش فنی و حرفه ای شهرهای آبادان و خرمشهر جلساتی به طور مستمر برگزار می شود. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.