معاون برنامه ریزی استانداری خراسان‌رضوی گفت : تمام همکاری ها با واحد های تولیدی برای اجرای پیشرفت هاو رسیدن به اهداف صورت می پذیرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، جمشیدی با اشاره به تاخیر به وجود آمده در ترمینال تجاری فرودگاه مشهد خاطرنشان کرد: این تاخیر به دلیل مشکلات فرودگاه هاشمی نژاد مشهد و شرکت انبارهای عمومی گمرک کشور بوده است.

وی افزود : سالن فرودگاه از مدت‌ها پیش با اعتباری معادل 1.5 میلیارد تومان که از طرف استانداری در اختیار فرودگاه مشهد قرار گرفته بود آماده بهره برداری بوده است ولی به دلیل اختلافات مجوزات لازم داده نمی‌شد که در حال حاضر این مشکل مرتفع شده است.

وی افزود: به دستور استاندار خراسان‌رضوی این مشکلات کنار گذاشته شده است و ترمینال تجاری فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

معاون برنامه ریزی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به مشکلاتی که ممکن است واحدهای اقتصادی با آنها درگیر باشند تاکید کرد: نمی‌توان آمار دقیقی را با عنوان واحدهای تولیدی مشکل دار اعلام کرد زیرا مشکلات واحدهای اقتصادی مختلف با هم متفاوت هستند.

جمشیدی اضافه کرد: ولی در حال حاضر مشکلات 200 واحد تولیدی در 2 جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و از حداکثر اختیارات در حیطه استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استفاده می‌کنیم س/.


برچسب ها: اختیار ، فرودگاه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.