رئيس انجمن مديريت راهبردي کسب و کار ايران گفت: همايش بين المللي مديريت راهبردي کسب و کار با حضور چهره هاي ماندگار و اساتيد برجسته علوم انساني کشور نهم بهمن برگزار مي شود.

هادي سياري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب که همايش مذکور به عنوان بزرگترين همايش کسب و کار براي اولين بار در کشور برگزار مي شود، اظهار داشت: نوآوري در مديريت راهبردي کسب و کار در کشور به عنوان محور اصلي همايش مذکور به شمار مي رود.

وي افزود: نوآوري در رهبري کسب و کار، مديريت منابع انساني، مديريت تکنولوژي و فناوري اطلاعات، مديريت بازاريابي، تبليغات و فروش مديريت مالي با تمرکز بر استراتژي رقابتي، نوآوري و تغيير نگرش مديريتي، همچنين ارائه تلفيقي از تئوري ها و مدل هاي کاربردي انديشيدن از ديگر محورهاي تخصصي همايش مذکور به شمار مي رود.

سياري، تبيين راهبردهاي نوآوري در مديريت راهبردي کسب و کار، آشنايي با فضاي کسب و کار فعلي ايران، شناخت و اولويت بندي مسائل و مشکلات مديران کسب و کار ايراني، آسيب شناسي دمل هاي رفتار و نظام هاي مديريتي رايج در فضاي کسب و کار ايران، پرورش مهارت هاي مديريتي مديران کسب و کار ايراني و .... را از جمله اهداف اين همايش برشمرد.

گفتني است، بزرگترين همايش بين المللي مديريت راهبردي کسب و کار با همکاري انجمن مديريت راهبردي کسب و کار ايران با حضور اساتيد برجسته علوم انساني از جمله استادان ناصر ميرسپاسي، علي اکبر فرهنگي، حسين سيدالماسي، استاد مسعود حيدري، عبدالحميد ابراهيمي و ... نهم ودهم بهمن ماه درسالن همايش هاي صدا و سيما برگزار مي شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار