خبر فعالیت حبیب محبیان در ایران و انتشار آلبوم او واکنش‌های زیادی را بدنبال داشت، بطوری که حتی سید احمد خاتمی امام جمعه تهران از دعوت کنندگان این افراد به کشور خواست دست از این کارها بردارند چرا که این خوانندگان در جنایات رژیم پهلوی شریک هستند. شاید همین واکنش‌ها نیز بود که برای مدتی جریان مزبور را در لاک دفاع فرو برد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، بازگشت حبیب محبیان خواننده لس آنجلسی به ایران پس از سال‌ها اقامت در امریکا، اولین بار در اردیبهشت ماه سال 89 یعنی حدود سه سال قبل خبرساز شد و در همان ماه‌ها حتی خبری مبنی بر احتمال انتشار یک آلبوم از وی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت.

به گزارش بولتن نیوز، این خبر البته تکذیب شد اما پشت پرده‌های این خبر از جمله تلاش یک جریان خاص در درون دولت برای بهره‌برداری تبلیغاتی از این خواننده و حتی دیدار او با سرحلقه این جریان تکذیب نشد تا مشخص شود جریان مذکور در ادامه گوشه چشم‌هایی که به هنرمندان وطنی دارد و از بعضی خاصه خرجی‌ها نیز برای جذب آنان دریغ نمی‌کند، به استفاده از خوانندگان بد سابقه و لس آنجلسی نیز برای تکمیل پروژه خود بی میل نیست.

خبر فعالیت حبیب محبیان در ایران و انتشار آلبوم او واکنش‌های زیادی را بدنبال داشت، بطوری که حتی سید احمد خاتمی امام جمعه تهران از دعوت کنندگان این افراد به کشور خواست دست از این کارها بردارند چرا که این خوانندگان در جنایات رژیم پهلوی شریک هستند. شاید همین واکنش‌ها نیز بود که برای مدتی جریان مزبور را در لاک دفاع فرو برد و گویا ترجیح دادند که فیتیله مدعو لس آنجلسی خود را نیز پایین بکشند.

اما اکنون پس از گذشت سه سال و در حالی‌که اغلب فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی و حتی اقتصادی رنگ و بویی از انتخابات نیز خود به خود دارد، خبر فعالیت حبیب و انتشار آلبوم وی دهان به دهان می‌چرخد تا این سوال دوباره مطرح شود که آیا خواننده لس آنجلسی دوباره به نفع جریان خاص خبرساز می‌شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار