مسعود آب پرور گفت: معتقدم سری دوم مجموعه " هوش سیاه " موفق تر از سری اول آن است زیرا به استانداردهای ساخت آثار اکشن در جهان نزدیک تر شده ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما ، وی با بیان این مطلب افزود: فیلمنامه این قسمت نسبت به قسمت اول به مراتب پر قصه تر و پر کشش تر است و می توان گفت فرصت تنفس را از مخاطب می گیرد .
وی افزود: در این 26 قسمت با یک داستان دو قطبی مواجهیم که یک طرف سرگرد احمدی و سمت دیگر کامران بوریایی است اما داستانک‌هایی در قصه داریم که پر از شخصیت‌های اصلی و فرعی هستند، به تدریج وارد قصه می‌شوند و به اقتضا از آن بیرون می‌روند.
کارگردان "هوش سیاه 2" درباره عدم توفیق و توجه به سری‌سازی در ایران، اظهار کرد: به طور مصداقی   پیش‌بینی می‌کنیم سری دوم مجموعه " هوش سیاه "   مثل سری اول پربیننده شود اما درباره عدم توفیق سری‌سازی در ایران می‌شود به این دلیل اشاره کرد که سازندگان آثار اصولا از ابتدای کار نقشه طولانی مدتی برای خود قرار نمی‌دهند و تازه پس از موفقیت سری اول به فکر ساختن سری دوم می‌افتند. در حالی که اگر برنامه دراز مدتی وجود داشته باشد و کار فازبندی شود، از ابتدا نقشه راهی برای انتهای مسیر وجود دارد.
وی   با اشاره به ظرفیت‌های قصه اظهار کرد: با توجه به اینکه ژانر سریال پلیسی انتخاب شده و با گونه‌های دیگری چون اکشن و معمایی ترکیب شده و استطاعت نگهداری مخاطب تا انتها را دارد ، امیدوارم به این واسطه توفیق لازم در کار را کسب کنیم.
آب‌پرور درباره استفاده از جلوه‌های ویژه میدانی و رایانه‌ای در این کار گفت: ما بسیاری از فضاهای اکشن و بدلکاری‌ها را بر اساس قصه‌مان در دل کار طراحی کرده‌ایم. بر اساس چارچوبی که قصه تعریف می‌کند ما به اکشن و بدلکاری به عنوان چاشنی کار نگاه نمی‌کنیم بلکه   اکشن یکی از ضرورت‌های دراممان است.
کارگردان " هوش سیاه 2 " ادامه داد: در 9 قسمت اول نیمی از هر قسمت در زندان می‌گذرد. تلاش ضد قهرمان ما برای فرار از زندان باعث می‌شود که مخاطب انتظار فرار او را داشته باشد چرا که این شخصیت تاب و تحمل چارچوب زندان را ندارد.
 وی افزود: خوشبختانه گروه بسیار خوب و منسجمی داریم و با توجه به اینکه معمولاً حاصل کار گروهی منسجم، موفق است من هم امیدوارم این سریال با اقبال خوب مخاطبان مواجه شود.
گفتنی است حسین یاری ،کیکاووس یاکیده ،کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، حسن خوانساری ، کاظم هژیرآزاد ، اتابک نادری و ماهچره خلیلی دیگر نقش های اصلی پروژه را برعهده خواهند داشت.
سایر عوامل اصلی مجموعه نیز عبارتند از: دستیار کارگردان: خسرو نصیری خواه، مدیر تصویربرداری: حسن کریمی، صدابردار: اصغر آبگون، صدابردار: مرتضی مظفری، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار صحنه: علی اسماعیلی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، منشی صحنه: شیدا باسمه چی، مدیر تدارکات: علی رضایی، مدیر تولید: عبدا... شهباززاده .
این مجموعه در گروه علمی فرهنگی مرکز سیمافیلم تولید می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار