شهردار رودهن گفت: شهر جایی است که در آن تعاملات اجتماعی شهروندان موجب افزایش حس مشارکت در جامعه می شود.

حمید محرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت: مردم ساکن در شهر با تمام سلایق و ویژگی های منحصر به فردشان سازندگان اصلی هویت شهرها به شمار می آیند.

وی افزود: هویت هر شهر در حقیقت یافتن همین تناسب و معیارهاست که در قالب مسائل فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و حتی معماری یک شهر نمود پیدا می کند.

شهردار رودهن ادامه داد: در واقع مجموعه ای از صفات و ویژگی های افراد ساکن در جامعه شخصیت انحصاری و مستقلی را برای هر شهر به وجود می آورد.

حمید محرمی اظهار داشت: شهرها به عنوان مرکز تعاملات اجتماعی انسان ها اولین پایگاه مشارکت در زمینه های مختلف جامعه پذیری می باشند.

وی اضافه کرد: شهر رودهن در گذشته های دور روستایی در مسیر مواصلاتی تهران و مازندران بوده که هم اکنون به دلیل ایجاد زیرساخت های مناسب به شهری دانشگاهی تبدیل شده است.

شهردار رودهن تصریح کرد: توسعه پتانسیل های دانشگاهی و قرار گرفتن این شهر در شرایط آب و هوایی مناسب هویتی علمی – گردشگری را رقم می زند.

وی ادامه داد: در راستای تقویت هویت شهر رودهن دستیابی به افق های گردشگری با مضامین علمی و فرهنگی از برنامه ریزی های اساسی این شهرداری به شمار می آید.

حمید محرمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهر رودهن میزبان 25 هزار دانشجو می باشد و روزانه بالغ بر هشت هزار دانشجو به این شهر تردد می نمایند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.