در نشست شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی دانشگاه های کشور مصوب شد دانشگاه آزاد پیام نور میزبانان دوره های 28 و 29 جشنواره ملی قرآن دانشجویان شوند.

به گزارش خبرنگار  صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران: به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها این جلسه، حضور مجمع اسلام محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ،حمید محمدی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از دانشگاه های آزاد، پیام نور، جامع علمی کاربردی، وزارت علوم ، وزارت ارشاد بسیج دانشجویی در دفتر مرکزی نهاد برگزار شد .

بر این اساس در این جلسه اعضای شورا به بحث در مورد تعیین میزبان بیست و هشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان پرداختند که نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور و بسیج دانشجویی آمادگی خود را به میزبانی این مسابقات اعلام کردند که هر کدام از این نمایندگان به معرفی توانمندی های خود برای میزبانی این جشنواره پرداختند.

لازم به ذکر است در نهایت میزبانی دوره بیست و هشتم، جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به دانشگاه آزاد اسلامی و میزبانی بیست و نهمین دوره نیز به دانشگاه پیام نور رسید./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار