فرماندار چابهار گفت: به میمنت دهه مبارك فجر 33 طرح عمرانی با اعتباری افزون بر 275 میلیارد و 533 میلیون ریال در این شهرستان افتتاح یا كلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، ایرج حیدری در جلسه بزرگداشت دهه مبارك فجر چابهار افزود: 30 پروژه عمرانی با اعتبار 234 میلیارد و 552 میلیون ریال در بخش های مختلف این شهرستان همزمان با بزرگداشت ایام الله دهه مبارك فجر رسما افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: همچنین 3 پروژه با پیش بینی اعتبار اولیه 41 میلیارد و 500 میلیون ریال در دهه فجر كلنگ زنی خواهد شد.

به گفته وی، هشت پروژه از این طرح ها در بخش دشتیاری ، 10 طرح در بخش مركزی ، یك پروژه در بخش پلان و 14 مورد در شهر چابهار قرار دارد.

حیدری، با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم و لزوم ارایه و انعكاس خدمات ارایه شده دولت در ایام دهه فجر خواستار آن شد، سازمان ها و دستگاههای مختلف با ارایه دستاوردها و خدمات روحیه نشاط و سازندگی را برای مردم بیشتر فراهم كنند.فرماندار چابهار همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سال آینده، تصریح كرد: حضور میلیونی مردم و مسوولان در راهپیمایی 22 بهمن و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ساز حضور میلیونی و تاثیرگذار ملت در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خواهد بود.

در این جلسه همچنین مصوب شد كمیته های مختلف تخصصی برای برگزاری هرچه با شكوه تر ایام الله دهه مبارك فجر با حضور سازمان ها و دستگاههای مختلف تشكیل شود/س
برچسب ها: طرحهای ، دهه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.