معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از افزایش 2.5 برابری آمار زائران راهیان نور در سال جاری نسبت به سال 90خبر داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ،  حسینی در همایش راویان آموزش دیده راهیان نور کردستان که در مجتمع شهید بروجردی سنندج برگزار شد، گفت: در دو سال گذشته مجموع زائران اعزامی و پذیرش شده در استان کردستان 80 هزار نفر بود که این میزان در سال 91 با افزایش 2.5 برابری به 200 هزار نفر رسیده است.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، حرکت فرهنگی راهیان نور در سال‌های اول با پنج هزار زائر آغاز شد، اما اکنون این آمار به بیش از 5 میلیون نفر در کشور افزایش یافته و این نشان می‌دهد که این حرکت تأثیرگذار بوده است.

حسینی بر آسیب‌شناسی در مسیر این حرکت فرهنگی تأکید کرد و گفت: عیب‌های این برنامه در صورتی که رفع نشود به ضدارزش تبدیل شده و اهداف راهیان نور را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

حسینی در پایان گفت: زائران کاروان‌های راهیان نور باید بیشترین بهره را از راویان ببرند، چراکه آنان مسئول انتقال ارزش‌ها و فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی و رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس به زائران هستند./س


برچسب ها: آسیب ، فرهنگی ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.