دبير کل خانه کارگر گفت: برخي جريان‌هاي سياسي امروزه تنها جزيي از واقعيت را نشان مي‌دهند، اين در حالي است که اين جريان‌ها بايد همه واقعيت و همه آرا و نظرات را در نظر بگيرند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ عليرضا محجوب دبير کل خانه کارگر در يازدهمين کنگره حزب مردم سالاري که در مجتمع فرهنگي آدينه برگزار شد، اظهار داشت: اين کنگره در شرايط دشواري از سوي ارکان اين حزب برگزار شد.

وي افزود: حزب مدرسه سياست است، زماني که ما دولت و مجلس تشکيل مي‌دهيم احزاب آن‌ها را ساماندهي کرده و فرآيند پيش‌رو در آينده را مشخص مي‌کنند.

نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سخنان اخير عسگر اولادي تصريح کرد: اولادي وقتي از آرمان‌ها و افکار خود سخن مي‌گويد به جاي اين که مورد تشويق حزب خود قرار گيرد مورد مخالفت قرار مي‌گيرد، البته تحرکات و درگيري‌هاي احزاب به خودشان مربوط است.

وي ادامه داد: ما نمي‌توانيم فضايي بسازيم که همه يک جور فکر و عمل کنند اين طريقت و کار سياست نيست .

محجوب با تاکيد بر محترم شمردن اعضا و ارکان احزاب اظهار داشت: احزاب يک جريان سياسي زنده است که بايد تقويت شود، پس ما نبايد به ريشه‌هاي کهنسال احزاب اهانت کنيم.

دبير کل خانه کارگر تصريح کرد: اين انديشه، فکر، حرکت است که براي افراد ارزش مي‌آورد، پس ما بايد همواره از بنيان‌گذار انقلاب اسلامي ايران که وجودش سرشار از انديشه و تفکر بود، حمايت و پشتيباني کنيم .

وي با بيان اين که جامعه سياسي بدون حزب يعني جامعه بدون انديشه، گفت: برخي جريان‌هاي سياسي امروزه تنها جزيي از واقعيت را نشان مي‌دهند اين در حالي است که اين جريان‌ها بايد همه واقعيت و همه آرا و نظرات را در نظر بگيرند.

دبير کل خانه کارگر در پايان يادآور شد: بايد حرکت‌هاي راديکالي و آناشيسم را محکوم کنيم تا جامعه ما بتواند حرکت قابل قبولي به خود بگيرد. 

انتهاي پيام/
پ2
برچسب ها: محجوب ، حزب ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار