فيلم سينمايي انيميشن "افسانه ي سرزمين گوهران" نشانه ي رشد چند سال اخير و اهميت به جايگاه آن است.

مجيد شاکري، کارگردان انيميشن "افسانه ي سرزمين گوهران" در گفتگوي خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص راه يابي اين انيميشن به سي و يکمين جشنواره فيلم فجر گفت: بسيار خوشحال هستم که اين انيميشن ديده و پذيرفته شد و اين مسئله باعث خوشحالي براي ما و هم براي جامعه انيميشن ايران است.
وي در خصوص جشنواره فجر اظهار داشت: تلاش هاي خوبي براي برگزاري اين جشنواره شده تا اين دوره نسبت به دوره هاي گذشته متفاوت تر باشد و اميدوارم شاهد برگزاري جشنواره هاي باشکوه باشيم.
وي در خصوص ورود انيميشن به جشنوارهي فج عنوان کرد: در چند سال اخير انيميشن ايران از لحاظ کمي و کيفي رشد چشم گيري داشته و هم اکنون زمان ان رسيده که با تعيين جايگاه انيميشن به اين مقوله اهميت داده شود تا در سالهاي اينده تعداد انيميشن هاي قابل توجه اي در جشنواره حضور يابند و اين مسئله اتفاق خوبي در زمينه انيميشن خواهد بود.
وي در خصوص موضوع انيميشن "افسانه سرزمين گوهران" عنوان کرد: "آريو" پسر بچه بازيگوش و کنجکاوي است که همراهمادر و تنها خواهرخود كندگيش در سرزميني به نام گوهران زندگي مي کند او در کارگاه تنها ديگساز معروف شهر که به کچل ديگي شهرت دارد به شاگردي مشغول است.
وي ادامه داد: قصه اصلي فيلمنامه "افسانه سرزمين گوهران" روايت کودکانه زندگي پرماجراي انسان از هبوط تا عروج است و اين ممکن نيست جز به خرد، که آريو قهرمان اصلي ماجرا با تمام شيطنت و بازيگوشي هاي کودکانه اش با استفاده از خرد خود و با ايثار از جان گذشتگي برديوهاي شرور پيروز مي شود.
لازم به ذكر است، عوامل توليد فيلم سينمايي "افسانه ي سرزمين گوهران" عبارتند از: مجيد شاکري: کارگردان،محمد برومند، سالار خزائي، محمد نجاتي، نغمه ثميني و علي ثميني طراح استوري برد،  فيلم نامه نويسان: آرمان آرين،موسيقي: هومن نامداري.
گفتني است؛فيلم انيميشن "افسانه ي سرزمين گوهران"، در بخش مسابقه سي و يکمين جشنواره فيلم فجر به نمايش در مي آيد./ص
برچسب ها: افسانه ، گوهران ، انیمیشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.