خطیب جمعه یاسوج با تبریك سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: یكی از توطئه ها و دسیسه های شوم استكبار جهانی ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' در خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به آغاز هفته وحدت، افزود: دشمنان برای دستیابی به این هدف خود علاوه بر هزینه كردن مبالغ هنگفت تبلیغات منفی گسترده ای را نیز انجام می دهند.
وی بیان كرد: اتحاد و انسجام جمعیت یك و نیم میلیارد نفری مسلمانان جهان با یكدیگر موجب شكست دشمنان و خنثی شدن توطئه های شوم آنان خواهد شد.
حسینی با تبریك آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن، اظهار كرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن و انفجار نور بود به طوری كه استكبار جهانی را شگفت زده كرد.
وی عنوان كرد: آحاد مختلف ملت ایران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون در تمام صحنه ها و عرصه ها از قبیل هشت سال دفاع مقدس و پاسخ دادن به فتنه سال 88 حضور چشمگیر و مثال زدنی داشته اند.
حسینی ابراز داشت: در شرایط كنونی نیز ملت ایران در مقابل تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان ایستاده اند و به لطف الهی از این گردنه دشوار به سهولت و سلامت عبور خواهند كرد./س
برچسب ها: تفرقه ، توطئه ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.