مدیر کل دفتر بهسازی و تحول اداری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از انتخاب 176 تن از مربیان، مدیران آموزشگاه های آزاد و دولتی و برگزیدگان جشنواره رجایی بر اساس شاخص های عمومی از آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حاتم زاده در مراسم تجلیل از مربیان، مدیران و برگزیدگان جشنواره شهید رجایی گفت: انتخاب مربیان، مدیران و کارکنان برتر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور براساس شاخص ها و اولویت های این سازمان و براساس کسب نظرات دفاتر ستادی و استانی و در بخش مربیان ، کارکنان، روسای مراکز، مدیران آموزشگاه های آزاد و دولتی و برگزیدگان جشنواره شهید رجایی صورت گرفته است.
وی افزود: این اقدام پس از انجام بررسی های لازم از سوی دفاتر ستادی و استانی صورت گرفته و 176 نفر به عنوان برگزیدگان انتخاب شدند.
حاتم زاده در ادامه به برخی معیارهای اختصاصی و عمومی در انتخاب برگزیدگان اشاره و تصریح کرد: از جمله معیارهای اختصاصی در این انتخاب ها می توان به میزان کارایی و اثربخشی، عملکرد آموزشی، کسب درآمد و تولید در هنگام آموزش، بهسازی و نوسازی فضا و تجهیزات، نظارت آموزشی و در بحث معیارهای عمومی نیز به شاخص های رتبه مدیریتی، تالیف و ترجمه کتب، خلاقیت و ابتکار، مدرک تحصیلی، تقدیر و تشویق، صرفه جویی از هزینه و رعایت اصول اسلامی و قانون گرایی اشاره کرد.
وی در ادامه اظهار داشت: از مجموع 176 برگزیده 46 مربی،31 رئیس مرکز، 43 نفر از مدیران آموزشگاه های آزاد، 31 نفر از برگزیدگان جشنواره استانی شهید رجایی، 2 نفر از مرکز تربیت مربی و 12 نفر از ستاد معرفی شده اند.
حاتم زاده تاکید کرد: همچنین 4 دفتر ستادی به همراه 5 نفر از اعضای ستاد اجرایی جشنواره شهید رجایی نیز از برگزیدگان این جشنواره هستند.
مدیر کل دفتر بهسازی و تحول اداری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: در طرح سنجش میزان رضایت مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات دستگاه های عمومی و دولتی نیز استان های گلستان، خراسان جنوبی و زنجان به عنوان استان های برگزیده انتخاب شدند همچنین از استان خوزستان نیز در این جشنواره تقدیر می شوند.
گفتنی است: در پایان این جشنواره از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار