رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از َآغاز اعزام دانشجويان به عمره از سوم فرودين ماه سال آينده خبر داد و هزينه اين سفرمعنوي در سال 92 را بين 2ميليون و 100تا 2ميليون و 400 هزار تومان اعلام كرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی در گفت و گو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: به دليل نوسانات نرخ ارز در ماه هاي اخير ، هزينه يك ميليون و چهل هزار توماني عمره در سال گذشته تا بيش از 2 برابر افزايش پيدا خواهد كرد.
فقيهي گفت: كمك هزينه سفر عمره دانشجويي(وام عمره) كه از سوي صندوق رفاه وزارت علوم هر ساله به دانشجويان عمره گذار اعطا مي شد ، كه اين مبلغ از 400هزار تومان به 600هزار تومان افزايش يافته است.
وی با بيان اينكه اعزام دانشجويان به عمره با اعزام سه کاروان از متاهلین دانشجو در تاریخ 3 فروردین ماه 92 آغاز و تا 27 فروردین ماه ادامه خواهد داشت خاطرنشان كرد: همچنین اعزام پسران مجرد نیز از 27 فروردین ماه آغاز می‌شود و تا 18 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

فقیهی اظهار داشت: در این دوره 15 هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور در قالب 113 کاروان شامل 50 کاروان از پسران مجرد و 63 کاروان متاهلی به سرزمین وحی اعزام می شوند. /ع2
برچسب ها: دانشجو ، عتبات ، عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۱۷:۱۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
لبيك اللهم لك لبيك